3Nu trebuie sa fii singur ca sa te simti singur,pentru ca acaparat fiind de zbenguiala din realitate, te trezesti ,,omul din fotoliu”, inchis in propria-I carapace, dornic de linistea singuratatii si de zgomotul televizorului.

Petrecerile nu sunt la fel de zbuciumate ca odinioara.Perioada in care visai la zane si printi s-a dus, iar zgomotul orasului te acapareaza Si ce daca am ajunge toti aglomerati la tara sau la oras?Ingramaditi in case minimale, cu mancaruri hibride,  fara identitate si personalitate proprie.Necunoscuti in multimea elementelor  care ne inconjoara..

Singuratatea este relativa, si e de mai multe feluri.E aproximativ ca o boala.Exact asa. Cred ca mi-am invins frica de singuratate, pentru ca dilema personalitatii complexe se diminueaza pe parcursul trecerii timpului.Nu-mi mai este frica sa dorm singura.Nu mi-e frica sa privesc in ochi si sa spun exact ce simt, mai ales ca prin naivitatea ochilor mei tradatori, adevarul se prelinge instantaneu.Mi-e greu sa mint.

Si n-o sa raman singura, pentru ca nimeni nu ramane singur.Complicatiile de personalitate, aparent cele mai importante in definirea relatiilor cu ceilalti, sunt doar niste mofturi imbacsite de praf. Sunt suportabila din foarte multe puncte de vedere. Sunt dificila, poate un pic ciudata.Si-mi place. Am capacitatea sa reactionez corespunzator in multe situatii aparent fara iesire.Pot sa le descurc.

Nu sunt singura.Si niciodata n-o sa fiu,pentru ca butoiul cu melancolie e aruncat peste munti, pentru ca nu-i nevoie de acel cineva care sa  ma scoata din casa.Pot sa zambesc singura.Sa ma bucur de mici sturlubacii.Secrete. Dilema capcaunului nu ma mai pasioneaza, problemele de ordin amical nu mai reprezinta momente de inmormantare a neuronilor arsi, capacitatea de studiu e mult peste cotele normalului, iar entuziasmul si increderea au crescut. Am cunoscut oameni frumosi, neincurcati in cuvinte stangace, am  vazut  oameni apreciati, oameni care stiu ce vor, in locuri dintre cele mai variante si mai dragute. Eu aspir dorinte si cumpar timp.

Si-o sa renunt mai usor, n-o sa ma mai atasez printr-un simplu click instantaneu, n-o sa-mi mai pese atat de mult  de lucrurile care  nu merita.

O sa fiu ,,pimpuita” si n-o sa fiu singura.Si asta mi-e clar.