Am plecat la Gura Humorului dupa o noapte in care abia am inchis un ochi si cu o gramada de proiecte neterminate. Tot ce speram era sa fie ok. Poate chiar mai mult de’atat. Pentru ca timpul meu e atat de pretios in ultima perioada, incat  n-as vrea sa irosesc nimic. Pentru ca timpul meu nu se recicleaza.

Primul teambuilding la care am participat ever. Am fost OakiWoman, am avut super puteri. Am jucat body twisting( si mi-am dat seama ca ma dezechilibrez foarte usor), am facut campanii de PR, am dansat, am cantat, am mimat, am spus bancuri.

Mi-am dat seama ca Prime-ul e unul dintre locurile in care ma simt cel mai bine si ca e plin de oameni indrazneti, energici , creativi. Acum mi-am dat seama in sfarsit de ce le place tuturor acolo. Se munceste, se ingheata, se vibreaza din toate incheieturile, se zambeste la sfarsitul unei perioada epuizante. Pentru ca aici invatam sa fim luptatori, sa ne dorim mai mult de la noi, invatam sa avem grija unii de altii si sa nu uitam sa ne respectam parerile. Insa nu facem niciodata compromisuri , iar sigla se pune intotdeauna in stanga sus.

Asadar, as mai repeta experienta, pentru ca acum suntem impreuna Pr-ime.