tumblr_kpshnz0vrX1qzrvo0o1_500

I like cosy people.Oamenii aia care te tin in brate chiar si atunci cand nu ai nevoie de o imbratisare, oamenii aia care te apreciaza chiar si atunci cand o dai in bara, oamenii aia care nu te critica, pentru ca stiu ca poate au facut si ei odata asta. Am fost la Cluj in weekend, cu doi dintre oamenii la care tin cel mai mult.

Simi. Imi place sa calatoresc cu Simi, pentru ca ea e singura persoana pe care o vad dormind in orice situatie. In nisip, in tren, in orice pozitie si in orice conditie. De parca somnul ii pune niste ochelari invizibili pe ochi si dispare. De parca ii da un sentiment de ,,stie-tot”. Simi e una dintre cele mai dragute persoane pe care le cunosc. Imi da de mancare, bea cu mine Cola, ma suna pana si in cele mai isterice momente. Nu ma critica si nu ma omoara atunci cand simt. Lucruri. Zilele astea au fost probabil printre cele mai nebune din viata mea. Am simtit de 10 ori mai intens si-am auzit lucruri pe care astept sa le aud de doi ani. Concluzia e aceeasi, love is not overrated. Mergeam pe strada cu capul in noi, fara sa imi dau seama ce se va intampla in secunda doi. A fost prima prima calatorie la Cluj impreuna. Si-a fost dragut.

George. E unul dintre cei mai vechi prieteni ai mei. E putin cam incurcat, dar intotdeauna m-a sustinut. Ne vedem cam rar, dar vorbim des. Stim totul. De fiecare data cand ne intalnim, ma imbratiseaza calduros si ma saruta pe obraz. He was always next to me. Cand ne vedem in Bucuresti, mergem la plimbare cu bicicleta. Nu se plictiseste niciodata sa mearga la shopping cu mine, si cateodata imi cumpara carti. Ne-ar fi placut sa fim in acelasi oras, sa fim studenti in acelasi timp. Dar e ok si asa, pentru  ca asta ne face sa ne apreciem mai mult.

Ultima perioada a fost ca un film cu adolescenti. Mai exact ultima saptamana. O saptamana in care toti au aflat, o saptamana  in care oamenii de la care asteptam mai mult si-au ascultat inima. Am putut sa zambesc. Mi-e dor totusi de omul cu ochii rosii, pentru ca tresar de fiecare data.

Si mi-e ciuda.