Satellite_of_love__by_umorismoDAflashBACK

Sunt un guru. Al insistentelor.  Am puteri magice  pe care le tin in pelerina-mi de ploaie. Nu am mai zis la nimeni asta. Nu pot sa fac nimic sa-ti alung singuratatea totusi. Sa mi-o alung, Praful salbatec nu imi initiaza vrajile in tainele realului.

Detin pitici singuratici. Nu ca nu ar fi chiar perfect uneori sa fii singur, doar ca uneori te copleseste o tristete care te amageste. Uneori si eu ma simt singura.

Stau singura in pat. M-am cocotat pana in varf, poate n-o sa-mi atinga frigul degetele picioarelor. Trag plapuma pe mine. A venit toamna. Imi culeg ceasca de cafea de pe marginea patului si cu cealalta mana deschid televizorul.Nimic. ca de obicei. Poate doar vant in geam si cateva muste moarte pe pervazul de langa biblioteca. Am o biblioteca mare pe hol. Intotdeauna mi-au zis ai mei ca au citit acele carti de cel putin doua ori. Mie nu imi place sa citesc aceeasi carte de doua ori. Mai ales daca mi-a placut. Pentru ca a doua oara nu o inteleg mai bine, ci ii distrug farmecul. Cand o termin mi se pare insipida, lipsita de inspiratie si importanta. Cred ca vine o perioada in care ma satur sa fiu singura, desi ador sa ma organizez, fara sa ma bazaie nimeni cu fandoseli neevaluate de un comitet al bunului simt.

Mi se pare ca lururile spuse in engleza par a fi mult mai usor de inteles. De parca ar fi o limba universala de distrugere a propriei autenticitati. Cand eram mica intotdeauna mi-am dorit sa stiu sa vorbesc o limba straina. Franceza era doar un fragment de nebunie din viata sistemului educational.

Sunt un guru. Doar cand vreau. Cand nu, ma trezesc legumizata in cearsafurile diminetii. Cu urme de somn pe fata. Daca ma simt singura? Cateodata. Doar. Poate pentru ca sunt fata si de obicei mandrele viseaza la cai verzi pe pereti. Imbalsamati in virilitate. Sa te stranga in brate si sa-ti dai ultima suflare. Atat. Daca am o reteta? Nu, insa voi incepe sa analizez in eprubeta nebuniile nerusinate ale inimii  in laboratorul meu cu cirvumvolutiuni.

Mi-am promis c-o sa-mi cumpar un balansoar si eventual o rulota. Ca sa nu mai depind de nimeni.

Deocamdata imi beau cana de lapte fierbinte si ma uit la un film dragut. Cocotata.