n54907858253_1401540_6524540

I’m chilling. Ma simt ca o musca strivita de o paleta neconventionala. N-am chef de nimic si ma ghemuiesc singuratica in scaunul meu rotitor. De patru  zile mai exact.

Mi-ar placea sa-mi inchid mansarda cu cheia. Sa-mi adun toate culorile si acuarelele. Sa incep sa desenez. Sa ma fatai intr-un balansoar maroniu. Sa vad apusul prin geamul prafuit si sa-mi beau cafeaua de dimineata, seara. Sa mai citesc din cartea mea preferata. Sau din orice alta carte. Cred c-o sa-mi inchid si telefonul o perioada.

M-am reprofilat pe Felicity. E serialul adolescentei mele. E mai vechi, dar nu-mi pasa.  Avem foarte multe lucruri in comun.  Cand eram mica imi lasam joaca de’a Sailor Moon si ma instalam in fata televizorului la bunici, langa pat.  Uneori, filmele seamana cu realitatea., stii? Azi, Felicity  face ce vrea. Poti sa faci si tu la fel? Cateodata, ma pierd printre replici  inteligente. Pline de sens. Aici, in paralel, nimeni nu-ti da lectii frumoase in urma carora sa-ti vina sa mai bei o Cola si s-o iei de la capat. Chiar, n-am mai baut Cola  de mult. Televizorul ma plictiseste. Niciodata nu gasesc nimic indeajuns de categoric incat sa-mi tai o fasie de timp. Sa privesc.

In ultima perioada mi-am cam pierdut interesul in orice. Nu ma mai uit la filme, nu mai beau cafea, nu-mi fac unghiile, nu mai citesc reviste tampite. Nu mai hoinaresc prin magazine si nu mai citesc. Astept insa nerabdatoare sa-mi cumpar un alt bilet de tren , sa plec si apoi sa ma mut. Sa-mi fac iar curat printre lucruri si le bag in geamantan. Le urasc. Vreau sa vina Geo mai repede sa ne cataram pe  tocuri in fata uriasei mele oglinzi. Si sa mancam bomboane cu ciocolata.

Mi-as dori sa joc ping pong pe creierul tau. Sa vad cat rezista. As instala o masa, mi-as cumpara palete. Si o minge. Mi-as alege cu grija inamicul. Sau am putea sa jucam billiard. Cred ca ar fi mai usor. Am putea sa schimbam putin regulile jocului. Circumvoluntiunile ar fi gaurile pe care ar trebui sa le eviti. Bila neagra ar putea sa ramana lipita de crestetul capului.

Am casa intoarsa pe dos.