can't save you

Cum ar fi sa cauti pe google un site gen,,www.moaradesuflete.com” prin care sa ai posibilitatea sa iti uiti de cutitul care tocmai ti s-a rasucit in rana si care sa-ti aline sufletul incarcat de povara nebanuita a bolovanilor ce iti omoara sentimentele?!

Iti amintesti papadiile carora le suflai puful cand erai mic pe un camp gol? Eu mi le amintesc perfect, pentru ca puf, au disparut. Momentul in care pierzi pe unul dintre  oamenii in care ai cea mai mare incredere si la care tii cel mai mult, e unul dintre acele momente in care strigatul dupa ajutor nu il mai aude nimeni.

Niciodata, nu am vazut o persoana mai puternica ca G. Si nu pentru ca e cea mai buna prietena a mea, ci pentru ca mi-a demonstrat ca suferinta poate fi aceeasi la orice varsta. Singura diferenta e cat de mult stai cu acel cineva, pana cand il pierzi si stii ca nu il vei mai vedea probabil niciodata. Pentru ca intotdeauna vrem sa o stim in Rai. Pentru ca uneori o sa iti vina un dor nebun incat crucile nu-ti vor alina durerea si nu-ti vor da sfaturi. Un dor crud, la o varsta frageda, la o varsta in care nebuniile ti se invart prin cap ca intr-un mixer incontrolabil. Te vei trezi probabil singur, intr-o mare de tacuti, fiecare cantandu-si linistit povestea. Deocamdata nu stiu cat de puternic trebuie sa fii intr-o asemenea situatie, stiu doar ca te consuma psihic mai mult decat orice. Pentru ca mama ta nu va mai fi niciodata acolo sa-ti spuna ce sa faci si pentru ca oricat de multe persoane dragi ai avea langa tine, nu va fi EA.Intr-un fel,  mama mea e si mama ei si invers. Pentru ca prima oara cand am fost la Baia –Mare m-a dus la gara si-a fost uber draguta cu mine. Pentru ca acum 3 saptamani am zis ca ne vedem curand prin plictiseala in care o ducea si pe G in fiecare vacanta. Si pentru ca de’acum incolo n-o sa ma mai astepte niciodata la gara si n-o sa ma mai intrebe ce fac.

Nu pot sa descriu in cuvinte ceea ce am simtit acolo. Pe ea, strangandu-ma in brate ca ultimul copil, pe mine cu inima sfasiata. Nu mi l-am imaginat niciodata pe tatal ei singur si nici pe ea dandu-mi un mesaj necrutator intr-o dimineata de miercuri.

La fel ca G, vreau sa stiu ca ii este mai bine acolo. Sus.

Cu sau fara EA, G stie ca o iubesc oricum si voi fi intotdeauna acolo. No matter what.

In alta ordine de idei, sunt absolut speachless