lets_run_by_sabaiCaldura ma deprima. Uneori

Desi nu am timp nici sa iau o gura mare de aer pentru ca sunt pe drumuri non stop, in ultima perioada a reinceput perioada problemelor existentiale.

Cred ca am pur si simplu o mica obsesie in ceea ce priveste oamenii, insa deocamdata nu vad in asta o adevarata povara a gandirii rationale.

Mi-am amintit azi de oamenii pe care i-am cunoscut in ultima perioada. Multi.Diversi. Draguti. Morocanosi. Insensibili. Dragastosi.Grabiti.

Cred ca in categoria oamenilor grabiti pot sa ii includ pe cei cu care relatia ajunge intr-un punct maxim intr-o perioada in care soarele nu are timp sa-mi coloreze pielea.

Ce-mi scurteaza capacitatile neuronale care-mi provoaca zambetul pe buze, este faptul ca aceste relatii ajung la fel de repede intr-un stadium mort, inainte de vreme as zice eu. Urasc situatiile fugitive, pentru ca nu pot sa savurez intreg momentul. Ci pe bucati, incarcate de super emotie infantila. Si totul se termina brusc,ca intr-un film prost, in care ti-ai fi dorit sa vezi un alt final. O alta poveste impodobita in imaginatie.

Ma enerveaza ca oamenii se grabesc. Ca toata lumea se grabeste. Rapiditatea nu e atunci cand uiti de unde ai plecat, ci felul in care iti demonstrezi verosimilitatea. Pentru ca timpul iti decide necrutator soarta.

Probabil ca doar atunci afli cat de sensibil in credinte esti.