pam

imi plac calatoriile. le ador chiar. cateodata ma enerveaza ca plec singura, hai hui.

nu stiu cum se face, insa toate plecarile mele de anu asta au avut repercursiuni asupra perceptiilor mele in ceea ce priveste tema prieteniilor. cunoscuti, necunoscuti, indivizi singulari.

never trust people. never. they’ll only hurt you.

ma enerveaza ca-mi consum energia cu oameni care  de cele mai multe ori imi demonstreaza ca nu merita. cateodata ma intreb daca ceilalti patesc la fel.

nu sunt mai egoista  ca ceilalti, desi cateodata tind sa cred  asta. capacitatea mea de a intelege anumite lucruri se izbeste de momentele in care situatiile ,,de criza” ajung in pragul in care-mi demonstreaza ca egoismul e cea mai buna solutie. cateodata.

oamenii mint.  imi mint sentimentele si credintele. ajung sa   ma mint cu minciunile lor.

nu-mi supraapreciez calitatile de persoana integra. insa incerc sa-mi pastrez cel putin pe linia de plutire, credintele.  imi vreau inocenta inapoi, si timpul, si ideile impartasite. si cadourile, si energia consumata si pachetele cu mancare.

m-am saturat de oameni prefacuti. de prefacatoriile celor mai intelepti. de prefacatoriile celor pe care-i crezi importanti, inteligenti sau remarcabili.

m-am saturat de cei care vorbesc fara sa fie intrebati sau de cei care vorbesc doar pentru ca se considera mult prea importanti pentru a nu fi in contact cu toata lumea.

ma enerveaza ca ma afecteaza, cand  unora nici macar nu le pasa.

cred ca sunt in perioada concluziilor. o sa incetez sa mai fac asta in momentul X.