02selector_02-600jody rogac

Mood: Distractable

Listening to: Adele-Tired

Ma fatai ca o nebuna pe scaunul de birou. E trecut de ora 12 si din nou, ca de fiecare data, nu am somn. Visez la cai verzi pe pereti , la dimineti cu soare care-mi bate in geam. Ploile au trecut si cred ca incep si eu sa-mi revin din amorteala care m-a blocat pentru mai mult de o saptamana.Ma enerveaza oamenii morocanosi si cei care mint. La culme. Ma enerveaza timpul.  Poate ar avea nevoie de o discutie separata, de cuvinte incurcate bine pentru a putea explica tot, insa nu mai am rabdarea sa-l descos.

Exemplu:

Pregatirile si entuziasmul inainte de decolarea spre un anumit loc sunt de o suta de ori mai intense cand momentul plecarii e aproape/ foarte aproape. Nu stiu de ce, insa de fiecare data imi traverseaza capul gandul ca acum sunt in momentul X in locul Y. Peste 5 minute voi fi in locul B. cel mai frustrant mi se pare faptul ca din acel moment, parca toate secundele trec mai repede, si-mi blocheaza bucuria.  Cateodata nu pot sa ma abtin sa nu analizez fiecare minut pe care il traiesc, insa deseori ma trezesc fara sa vreau fata in fata cu dezbaterea asupra timpului.

Ti s-a intamplat vreoodata sa vrei sa ai mai mult timp, mai mult, si mai mult, cel mai mult?

Ei bine, eu inca ma gandesc la o metoda brutala de’a fura timp si de a-l baga in sacul cu minunatii. Voi fi necrutatoare, promit.

Pentru ca niciodata nu simt ca reusesc sa surprind toate vibratiile momentului.