2216764671_460d0ebbfc

urasc sa ma mut.

de fiecare aceeasi poveste, bagaje peste bagaje, iar cand crezi ca asta e tot, iti dai seama ca ti-au mai ramas cine stie ce tampenii aruncate in fundul dulapului, chestii pe care probabil nu le-ai folosit niciodata si probabil nici nu o sa le folosesti. Ai nevoie totusi de o alta sacosa.

m-am saturat de vesnicele colege de apartament care iti gasesc un defect la fiecare gura de aer pe care o iei.

baga-ti papucii in cea mai mare punga pe care o ai.

patura, scutur-o de mai multe ori, sa  fii sigur ca ai scos toti microbii mirositori din ea. Schimba fata de perna, iar pe cea noua baga-o in plasa. Va ajunge ,,acasa” oricum. ,,Acasa” e un termen vag, pentru ca de fiecare data ai o alta casa, acasa. O sa-mi fie dor de camera asta pentru ca acolo am cunoscut-o pe ea. Acolo am plans dupa el. Acolo am ras. Acolo mi-am consumat virtual ultimele dorinte aprinse. Acolo ne-am certat, ne-am incalzit. Acolo am dormit.Acolo am avut cele mai mari revelatii din anul asta scolar.

o sa-mi fie dor de ea pentru ca uneori, inainte sa-mi iau bagajele sa plec la tren, pare cea mai frumoasa haotica camera aglomerata. O sa-mi fie dor de ea pentru ca vara, cand am geamul deschis, aud avioanele si trenul. Vesnicul tren. Pentru ca iarna fulgii de nea se aseaza pe pervaz mult prea gingas si ma induc in eroare de fiecare data.

o sa-mi fie dor pentru ca avea peretii de carton si il auzeam pe monstrul cel cu gura mare cum ma barfea. Barfe delicioase, daca ma intrebi.

Am urat-o pentru ca avea un pat prea mare pentru spatiul pe care mi l-as fi dorit.

Ne luam ,,la revedere”. Ne dam un ,,chis” si-un ,,hag”. Ne promitem sa ne amintim una de cealalta, chiar daca nu ne vom mai vedea probabil niciodata. Nici macar baia nu e la fel de draguta ca locul in care am infundat somnul cu o perna gigantica. Intotdeauna imi va trezi regrete, pentru ca vrand nevrand mi-a ascultat tristetile si isteriile. Camera de anul acesta a fost camera cu cele mai multe amintiri. Pline de sentimente. Peretii mi-au ascultat plansul iar geamurile mi-au adus frigul in momentele in care vroiam sa-mi fie cald.

arunc o ultima privire si inchid usa.

 

PS: imi pare rau ca nu i-am pus un nume.