f5b05259e597e6e7baf7fced56efd7a1Am ajuns acasa. In sfarsit.  Si am o stare de’aia de vara. E vara. Cald. Toropeala.

De stat cu burta la soare toata ziua, de citit carti bune, de ras cu cel mai bun prieten. De uitat la serialul preferat.

Am muzica de vara in calculator.

Vara asta vreau sa recuperez tot ce am pierdut tot anul.

Petreceri. Prieteni. Oameni care mi-au miscat sentimentele. Dragostea. Calatorii. Job. Zilele in care pot sa lenevesc toata ziua fara sa ma gandesc ca peste 5 minute trebuie sa ma mut din fata televizorului. Noptile pe care pot sa le pierd fara sa mai numar orele de somn si apoi repercursiunile insomniei. Filmele bune. Jeleurile. Diminetile in care am timp sa iau micul dejun. Cafeaua. Kilometri intregi cuprinsi cu bicicleta. Zilele cu Geo, pentru ca mi-e dor de ea. Orele pe care pot sa le dorm fara sa ma trezeasca nimeni.Zilele in fata calculatorului.Plictiseala  Rasaritul la mare. Calea spre Bini. Binifest. Shopping.

Vara asta nu vreau sa ma mai gandesc la insuccese. La nereusite. Vara asta vreau sa curga lin, sa-mi alinte dezamagirile de’a lungul anului. Sa-mi stearga lacrimile plangacioase si pline de emotie. Sa-mi elimine kilogramele in plus.

Vreau sa fie anotimpul meu, in care sa-mi bronzez neuronii, pielea, simturile..

Sa le colorez si sa-mi pictez fundite in par. Rochite vaporoase.