kissingroom

S-a terminat perioada cu insomnii. Sesiunea. Nebunia. Crushul.

Caldura a revenit insa. Imi incalzeste oasele si prin perdeaua cenusie temperatura in loc sa scada, creste. Cerul e plin de stelele metropolei. Cerul e senin. Azi. Geanta mea cea rosie e langa mine.

Mi-e dor de patul din mansarda, in care apucam sa dorm de fiecare data cand era furtuna. Mi-e dor de mansarda incuiata cu o cheie ruginita, mansarda in care si-a inchis secretele ca intr-o cutie veche. Prafuita. Ador acea camera minuscula.

Intr-o seara, am ajuns cu apa in papuci, dupa o zi plina in care am colindat orasul cu actele in mana. Balteam si mi-era frig. Am facut un dush si m-am aruncat in  patul urias si moale ca un puf de cocolino. Am tras plapuma peste mine. Pe’atunci insomnia mi-era prietena. Adormise pe nerasuflate si m-a lasat sa ascult singura ploaia. Si tunetele. Si omul cu sobolani. Si pe el sforaind in camera alaturata.

A doua oara am ascultat-o impreuna cum isi plangea dorul de tara, intr-o gara in care saracia ajunsese in floare. Ne-am hilizat pe sub mustati, pe sub plapuma, si-a fumat o tigara. A fost pentru prima oara cand am avut incredere. Noi.

A treia  oara, am surescitat minutele pana dimineata la o tigara. Cu mult fum ingrosat de povesti. Cu multa dragoste. Fuma tigara dupa tigara, iar mirosul de tutun mi se imbibase in pielea frumos mirositoare. Niciodata nu a stiut ca ii miroase pielea. Ne-am contrazis. Tristetea ne-a cuprins. Eram infasurata intr-o plapuma pufoasa iar ploaia nu ma atingea. Desi fulgera, tuna, si-i lumina fata. Imi povestea despre nebunia care i-a cuprins universul in urma unei perioade stabile. Vara ne-a incurcat planurile tuturor. Vara ne-a rastalmacit sentimentele. I-am povestit despre minunatiile naturii din viata mea. Am ras impreuna si stiam ca va fi bine. Insomnic(a)ul de langa mine m-a imbratisat. Am adormit. S-a uitat la filme pana dimineata, o dimineata racoroasa, cu stropi de ploaie pe geam , si o pisica care ne gadilea la picioare.

Ne-am ascuns in mansarda. Ne-am incrucisat mirosurile. Am fi vrut sa desenam.

Am planuit un viitor neplanificat. Neplanificabilul ne-a batut la usa.