my life in no particular orderPlictiseala e un lucru marunt atunci cand ajungi intr-un oras urias, aglomerat si plin de transpiratia celor mai importante creiere. Ador  metropola si imi doresc sa fie a mea si cateodata sa fac parte din ea. Nu vreau sa ma conduca, totusi.

Cateodata simti ca iti muta oasele din loc, pentru ca oboseala iti incalceste visele, miscarile si simturile.  Cateodata simti ca iti mananca carnea, iti devoreaza gandurile la a caror nastere esti martor. Gandurile tale se nasc in fata ta, esti primul factor care contribuie la procreerea lor. Apoi le vezi cum se nasc chiar sub nasul tau, fara sa ai posibilitatea sa clipesti macar. Cateodata metropola te face sa simti ca nu faci parte din ea, pentru ca oamenii sunt diferiti , pentru ca spatiile sunt prea mari, pentru ca timpul e mai ingust, pentru ca in orasul tau e mai multa liniste si nu ti-a luat mult timp sa te obisnuiesti cu conceptiile oamenilor.

Desi cateodata imi da impresia ca niciodata nu voi fi capabila sa ma adaptez la lenta repeziciune cu care se misca lucrurile aici, o iubesc.  Imi place pentru ca are skateparcuri, pentru ca skaterii nu sunt cei mai ,,cul”, si pentru ca iti trebuie mai mult ca sa iesi din ,,turma” . Imi place pentru ca conversii nu ajung in starea de ,,conversi”.Imi place pentru ca aici oamenii lupta pentru ceea ce cred iar cei mai curajosi ajung sa-si indeplineasca visele. Majoritatea .Imi place pentru ca aici dragostea se calculeaza dupa o alta formula matematica ( recunosc, nu e intotdeauna cea mai placuta metoda de a renunta la slabiciuni si inhibitii).  Imi place pentru ca au Mac, KFC si Springtime. Imi place pentru ca au autobuze dragute si pentru ca macar o data pe zi gasesti un baiat frumos in aglomeratia urbana.  Imi place pentru ca orasul nu e atat de complicat precum ai crede la o prima impresie. Gresita de altfel. Imi place pentru ca lupta pentru spatiile verzi si fac festivaluri dragute. Imi place pentru ca aici gasesti si oameni draguti. Metropola are portocala mecanica.  Imi place pentru ca au festivaluri de carte, unde oamenii nu doar vin si admira munca silnica de care dau dovada librarii, ci pleaca cu sacosile pline de lecture nocturne sau diurne. Dupa preferinta. Imi place pentru ca de fiecare data cand ii simt aerul, ma trezeste la viata.

Ma schimba si de fiecare data imi da inca o lectie de viata. Pentru ca uneori, asa e ea, necrutatoare.Ma enerveaza totusi ca in cele mai dragute momente, am cele mai mari revelatii care imi rastalmacesc toata existenta de pana atunci.

In metropola caldura e de doua ori mai mare, insa de la etajul 10 simti adierea vantului incarcat de cenusa.

Iubesc metropola pentru ca ma plimba cu metroul.