tell_me_something

Am gasit-o pe Wivia pitita printre rafturile prafuite ale domnisoarei D. Imi place  maxim de ea si mi se pare ca  are o aura asa draguta intr-un sens pe care nu pot sa il descriu. Sunt rea si recunosc asta, insa cu greu apreciez unele chestii si nu neaparat datorita faptului ca as fi foarte buna, ci pentru ca am gusturi ciudate, incurcate in neuroni incuiati.  Blogul ei m-a facut sa-mi mai treaca din moleseala cauzata de ploaia care s-a perindat toata ziua deasupra orasului. Desi nu-mi place sa recunosc asta, aveam nevoie de ceva apa in plus.  Am zambit.

In redactie e verde. Se pare ca a iesit soarele si prin bucatile de geam neacoperite, razele penetreaza violent fiecare ciob de sticla. De perete, de masa, de scaun. Pare foarte dragut astazi, desi de dimineata a fost ascuns dupa nori.  In studio se aude  Hot Chip- Ready for the floor. Pe’aici miroase a ,,happy birthday” pentru doi oameni.

Sa creasca mari!