Grocery_Diva_by_xxANGeLiCFRuiTCaKExx


De azi o sa incetez sa mai vorbesc pe indelete. Cred. Pentru oameni mari si mici.

Nu sunt un om frustrat si imi repet asta in fiecare zi.  Probabil. Ma enerveaza cand unii cred ca stiu totul despre mine, insa nu-mi inteleg subtilitatile. Intriga care-mi doboara simturile ma conduce spre a crede ca vorbesc prea mult despre mine, despre mine, despre mine. .In contexte diferite. As vrea ca marea de neintelesi sa se termine pentru ca eu, unicul comunicator , sa le intocmesc strategii speciale. Nu sunt ipocrita, stiu asta, si pot sa demonstrez.

Stiu ca esti frustrat si intrigat.

Stiu ca esti creativ insa niciodata nu ai curajul sa iti prezinti ideile mai departe.

Stiu ca ai pareri. Si eu am, insa spre deosebire de tine, incerc sa spun. Lucruri.

Aberezi chiar si atunci cand ti se cere sa fii concis.

Ai impresia ca te identifici prin cuvinte, cu cuvinte. Sentimentele tale se incadreaza in neantul intelegerii.

Imi ceri explicatii explicatorii despre parerea mea. Incadreaz-o.

Stiu ca ti-e dor de copilarie, vrei sa te prezinti ca fiind imatur (figurat vorbind) pentru ca iti place si vrei sa te bucuri. In esenta esti tot tu, imatur, om care nu stie ce-si doreste. Tu ce-ti doresti?

Stiu ca-ti plac marionetele. Teatrul. Si tu esti o marioneta pe scena vietii, te lasi tras pe sfori de influenta altora pe care involuntar o induci asupra ta. Coloana vertebrala ( ai pierdut-o?).

Mai stiu despre tine ca iti place sa dansezi si-ti place sa cauti in tine.

Iti plac lucrurile simple daca esti baiat si vorbesti mult daca esti fata. Sunteti pesimisti si asteptati impulsuri din partea altora mai capabili. Pentru a arata ca puteti. Si voi.

Vrei sa pari destept. Si eu vreau. Eu vreau sa fiu, insa nu-mi place sa mimez integritatea cunoasterii doar pentru bune pareri. As vrea, daca se poate, sa fiu eu, sa-mi prezint perceptiile sub o forma colorata, nepatata de negura teoriei abstracte din care nimeni nu intelege nimic. Pot sa explic pe intelesul tuturor. Stiu asta.

Te plictisesti repede. Stiu si asta.  Vara lenevesti la umbra unui copac, in hamac, pe plaja, sau la un job prost platit. Mai ai chef de sturlubacii? Orasul te inconjoara?! Pe mine da. Sunt fastacita, fasneata,  si-mi place sa-mi fac aeroplane din energia care ma defineste. Cateodata, sunt hiperenergica.

Imi plac rochitele primavaratice, pe care mai niciodata nu reusesc sa le port. Iubesc ciorapii colorati. Si balerinii si parul meu blond. Si ochii mei verzi. Iar daca nu ai vazut asta pana acum, ma prezint. Ma incadrez in independenta cunoasterii si a existentei. Nu as putea sa fiu altfel. Sunt speciala.

Si tu esti.

Oglinda imi este prietena mai nou.