2569920080_cb71616929Lene.

Zi ploioasa si maldarul de carti invartindu-se la mine in pat. Nu sunt trista, ci  imi culeg moleseala din oase. Ma trezesc la ora 12 fix, pentru ca imi suna telefonul, si-l aud ca prin vis.Mama.As vrea sa ma preumblu mai mult, desi  calatoriile  imi ocupa foarte mult timp si sunt  pe deasupra foarte obositoare. In vis, in realitate, mi-e tot una. Imi place sa produc animatii cu  printi si printese, imi place sa-mi las imaginatia sa zburde. Realitatea mi-e prietena de cele mai multe ori, si-am invatat sa iau lucrurile asa cum sunt. Ma zbantui, chiar daca lui i se pare anormal. Dar azi mi-e lene.


Print.Enter.Copy.

Tastezi brusc un text care-ti trece prin cap, cu o tema impusa. Mi-as dori sa scriu bine.Sa scriu frumos, fara greseli.Mi-as dori sa am sclipiri de geniu. As vrea sa reusesc pretutindeni. Am un viciu nepriceput intr-ale scrisului. Dar o sa reusesc.


Ai grija ce-ti doresti.

Din perspectiva unui muritor, e mult prea greu sa distingi binele de rau. As vrea sa stie ca maturizarea nu vine peste noapte, ci trebuie sa traiesti.Clipe. Momente.Evenimente. Trebuie sa cunosti oameni diferiti, in momente diferite ale vietii tale. Mie una nu-mi pare rau de nimic.Si sunt sigura ca am luat cele mai bune decizii in momente de maxima incarcatura emotionala, in momente in care presiunea  facea un vartej deasupra capului meu. Mi-am dat seama ca mi-e bine, desi imi place sa cunosc un ,,nou” de fiecare data.

Fa-ti de mancare

Nu-mi place sa gatesc, poate pentru ca sunt neindemanatica.Nu-mi place sa  fie cineva in bucatarie cand ma sparg in figuri de bucatareasa. Prea mult piper nu strica tot timpul, iar sarea da un gust bun. Nu m-am imbolnavit inca si nu sunt obsedata de sanatate. Desi nu suna rau.

Uita de Internet

Depind de el. Imi place sa-mi rasfat ochii cu texte. N-as putea sa-l arunc  pe geam intr-o buna dimineata,doar ca sa-mi demonstrez ca pot. Nu mi se pare necesar.

Implica-te

In  majoritatea cazurilor, imi place sa depistez solutii. In dragoste, sunt o epava, dar nu ma plang. Singuratatea de care vorbeam nu ma distruge, ci ma intareste.

Uita-ti fostii

As putea sa vorbesc zile intregi despre asta,dar as putea la fel de bine sa trec foarte repede in revista tot. Cateodata mi-as dori sa stiu ,,de ce”, dar sunt perfect constienta ca nu are nici un rost.  Cateodata mi-e dor de un singur el. Desi acum e ocupat la telefon si ramane socat cand ma vede.Nu-i vine sa creada. Am(avem noi fetele) tot timpul tendinta aia nebuna de’a incerca din rasputeri sa ma fac remarcata prin diverse metode.E tampit, aiurea, bizar, frustrant, necontrolabil. El are ceva special, si stie asta. As vrea  sa am si eu acel ceva special.

Zambeste

In cele din urma. Pentru ca asta-i cel mai important. Si fii egoist pentru binele tau. Nu incurajez egoismul debordant, doar dozele moderate si bine dozate pentru cazuri speciale.
As vrea sa stie ca sunt