2688940474_6a79478ab7Domnul primavara m-a cules pe neasteptate. Mai nou, dupa scurte mesaje introductive, vrea sa ma cuibareasca in bratele sale aromonios colorate de vant. Sustine ca are o tehnica speciala de incolacire, chiar daca e mai inalt.Mi-a explicat ca e un bun muzician, si ca-mi va canta la pian. De fiecare data, o alta nota, un alt cantec.

Mi-a gasit un loc special, unde o sa pot sa-mi ascund curiozitatile, fata de restul lumii.Se dovedeste incantat de pielea mea creola, de parul meu cu miros de flori de camp, de buzele mele sturlubatice.Mie imi place primavara din el si lui ii place primavara din mine. Vrea sa-mi aduca’n martie soarele si caldura si iarba.Verde.

Domnul primavara imi spune povesti cu printi si printese. Cu locuri nemaivazute, cu praf magic, cu  puteri magice.E creativ.Desi nu e intotdeauna langa mine, imi imaginez cum isi misca buzele in timp ce rosteste fiecare cuvant.

Stie ca as vibra din toate incheieturile, daca m-ar lua de mana si m-ar saruta fara sa pot sa ma impotrivesc.Crede ca sunt adorabila.Eu ma imbujorez, evident.,Vrea sa-mi transfere caldura intr-un borcan, pentru ca eu s-o arunc pe mine ca si cum as fi dochia. Apoi, isi imagineaza ca ma ia de mana si ma invata sa zbor.E ca si cum ar fi dragostea. E ca si cum iti bate inima de 10 ori mai repede si nu o poti controla. Eu nu am zburat niciodata si nici nu am cantat la pian.

Vrea sa ma ia la mare.Sa pasim pe nisipul udat de valurile involburate, vrea sa vedem rasaritul.Sa simtim.Sa nu-mi dea drumul, dar sa-mi citeasca soptit dintr-un ziar.Dintr-un scaun impaienjenit cu verdeturi.Cu soare’n cap.Si’apoi sa-mi dea din cana sa gigant, un strop de cafea. Si sa-mi fie bine.

24

. M-a ameteste cu mirosul sau de ghiocei.

Si vreau sa-l cred