error21Cred ca mi-as fi dorit macar pentru o zi sa ajung deasupra TA, sa reusesc sa-ti citesc gandurile, sa te pocnesc in moalele capului atunci cand ti-e lumea mai draga, asa cum faci si tu. Ma intreb cand vei incepe sa pretuiesti.Pe mine.Pe tine.Pe ei.

Mi-as dori ca pentru  o zi sa fiu Eu cea care are ultimul cuvant de spus. Sa pot spune:,,Bine.Nu-mi pasa“. Sa ma uit chioras cu coada ochiului cand vei crede ca am innebunit, si apoi sa-ti zambesc ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. Sa par pentru o zi cea mai frumoasa fata, si sa simt asta. Pana in strafundul inimii.Sa intorc privirile tuturor. Sa n-am complexe,  sa nu ma intereseze. Sa am orgoliul neatins, si sa n-am regrete.

Orgoliul meu nu are nume deocamdata.Ma intreb cate lucruri le-as fi facut daca mnealui nu ar fi existat, la cate lucruri nu as fi renuntat, cate intentii malefice le-as fi dus pana la capat. Cateodata, ma intreb daca imi pare rau pentru intentiile ramase in prag de dorinta impachetata, cuibarite intr-un sertar din dulapul meu imaginar.

Eu nu creez monstri.Eu nu dansem pe  muzica la pachet, eu nu ma cert cu ele.  Nu te-am subestimat.Din orgoliu nu te mai sun, si n-o sa mai sun pe nimeni.

Din orgoliu nu ma simt singura. Ce’ai face daca te-ai simti singur(a)? Dar eu nu sunt, nu ma simt. Nici macar in momentele de maxima depresie. Acele clipe sunt minute de incruntare sentimentala.Dar trec la fel de repede, pentru ca  orgoliul meu gaseste imediat ceva de facut. Prietenii mei.Mda….prietenii mei.Sau nu. O super putere mi-ar da increderea pierduta.Din nefericire, sunt o persoana normala.

Din orgoliu as demonstra ca visele nu sunt doar inchipuiri, iar idealurile nu sunt planificari. Din orgoliu ti-as demonstra ca  corabiile imi sunt plecate in Noua Zeelanda, si ca pot mult mai mult decat ti-ai fi imaginat. As putea sa fac o harta a competentelor mele, si a incapacitatilor de lene.

Din orgoliu(dar si dintr-o dorinta nemasurata) vreau sa  ma intorc iarna la mare, in Vama, fara sa prind un rasarit de vara si o temperatura de toamna.Din orgoliu(sau nu) merg pe bicicleta, si patinez nebunatica prin marea de oameni. Din orgoliu(tau) nu  sunt ghidusa, dar sunt autentica.Incomensurabilitatea nu  mai devine o problema  greu de abordat, iar lucrurile devin normale si deloc intrigante. Din orgoliu am idei trasnite.

Din orgoliu nu fumez si nu beau pana mi se face rau.Sub acelasi pretext merg agale, sau ma grabesc in fiecare dimineata, fara a mai simti boarea.Iarna.Ceata pe fata-mi deja inghetata. Din acelasi motiv nu vorbesc fara sa spun ceva cu adevarat important.


Din orgoliu pierd.