1ee289_editia-2008Chiar daca nu am scris despre tine pana  acum, o fac totusi, pentru ca faci parte din viata mea.Pentru ca esti tu, maret calator prin lume.

Mi-am propus ca de azi inainte sa te uit.Sa nu-mi mai pese de mirosul tau imbibat de atata vreme in pielea-mi.Sa nu te mai visez.Noaptea.Pentru ca orgoliul tau e cel putin la fel de mare ca al meu.Pentru ca prietena ta nu stie, pentru ca de azi mi-e indiferent daca afla sau nu.Pentru ca fericirea mea conteaza.

.Fara alcool, droguri sau nebunii infasurate in cearsafuri de hotel.Fara sa te gandesti la baloane de sapun.

Pentru ca nu stiu daca sunt frumoasa sau nu.

Si-ar fi atat de inutil sa-ti descriu chipul  prin prisma ochilor mei  naivi.Inutil sa-mi pun inima sa bata de anxietate, sa te vreau pentru mine inca de la cel mai mic os, de la cea mai zvacnita bataie a inimii.E inutil sa-mi doresc ceva.

Dar nu-i nimic, pentru ca fara tine se poate, iar trenul nu se va mai intoarce niciodata.