Inchisa in balconul unde raceala iti patrunde pana in cele mai mici oase ale corpului tau sinucigas, gandesc. Ea mi-a zis sa nu mai ,,gandesc” des, pentru ca am tendinta sa  despic firul in parte. De ce l-am iubit, de ce ea zboara, de ce ma fastacesc, de ce ma cauta. Raspuns ascuns in pivnita sufletului. Ma tot intreaba de ce  nu mai cred in sentimente, din moment ce eu eram cea care o incuraja sa se indragosteasca. Uite-asa. Pentru ca dragostea e oarba, pentru ca e smechera, pentru ca nu e ea, si de cele mai multe ori te imbolnavesti cu indoctrinari, pe care altii ti le transmit, iar supranumitul tau sentiment n-are nici o culoare. Mi-as dori ca al meu sa fie verde. As vrea sa se asorteze cu pielea.Sufletul meu e pistruiat , rarait si imbaiat in culori. Ii place sa faca poze , sa imortalizeze fiecare moment. Prietena lui e amintirea si o saruta  tot timpul.Imi spune ca are buze moi.

   Sunt inchisa in mine.In vena care mi se zbate. Imi ochiul palpaitor. In buzele care fosnesc. Nu inteleg de ce nu pot iesi in evidenta  prin alte lucruri decat cele obisnuite.Astfel, oamenii ar putea face diferenta.N-ar mai fi nevoie sa ma incapatanez cu indarjire cand e vorba de ideile mele. Preconcepute sau nu. As vrea sa spun atat de multe lucruri, dar ,,Regula” imi restrange posibilitatea de eliberare  a energiei pe care o eman. M-am saturat de frustrati,probabil pentru ca devin si eu una. Frustrata de propriile trairi aiurite si desfacute bucata cu bucata. Sunt ca o masina adusa in prag de moarte. Piesele  la mana a 2a sunt intotdeauna cele mai ieftine, dar am pretentii mai mari.Nu vreau sa ma furi, pentru simplul motiv ca esti ridicol si comun.. Hotii de capriciosi sunt putini, si n-as vrea sa pierd sansa de a mi se lipi unul de palma.

Egoist din fire, n-ai indraznit niciodata sa imi zici ce simti cu adevarat, pentru ca doresti sa-ti spun doar eu adevarul, sa te imbaiez in cuvinte colorate si pline de vibratie. Fara rost daca stai sa te gandesti mai bine.

 Astazi te trezesti preocupat de ziare si concepte  filosofice. Maine iti admiri noii prieteni, si ii consideri cele mai interesante persoane . Oamenii pe care ii stii de atata timp sunt acum doar simple cunostinte prafuite  de pulberea anilor.

 Iubire platonica intre mine si frunza din fata blocului.Poezii de dragoste.Idei ingramadite pe un centimentu de iarba. Desenul   conturat pe foaia de desen

Pensula si acuarela nu mai sunt prietene.