Verde crud.E de un verde crud pe care vreau sa il cuprind.

E mingea pe care o umflam cu atata daruire pentru a fi sigura ca va capata marimea potrivita puterii vantului.

Vine primavara. Cu alei dezghetate si cu flori. Ma dezgheata din nemurirea zdruncinata in care ma aflu. As putea  doar sa pun capul pe perna moale  si plina de vise. Primavara ma imbie cu mirosuri surzi. Imi arata nevazutul si ma poarta spre nori. Am o umbrela magica construita din pene. Colorata de unghii hazlii.

E toamna iar. Alerg de mana. Cu tine. Cu marea.cu noi. Stropii ma ingroapa de vie si ma face sa  imi doresc cucerirea pupilei. Tocmai s-a mutat intr-un balcon de la etajul 3.nu vrea sa se decida asupra metodelor de comunicare.  Are un tei in fata geamului si ii place sa se dezmierde  cu sunetele plapande ale frunzei.  E indragostita de chiuveta, iar convingerea  de care da dovada e  uluitoare.  Ma mira dedicatia sa. In trecut, inainta lenesa dintr-un ochi in celalat. A devenit energica si poarta si un nume legat de un papion. E muzician si canta serenade.

Vara ma leaga la ochi. Caldura ma orbeste si contribui doar cu sufletul la miscarea gravitationala. Marea ma iubeste, nisipul  imi gadila simturile.  Valul ma ineaca iar soarele ma coloreaza frumos. Vacanta e in mainile mele. O bag intr-o plasa cu flori. De camp. Sunetul se aude din departare. Rasare soarele  iar stiloul meu colorat o ia razna. Alearga bantuit de o calimara verde. Si-a cumparat ceas   si asteapta  minutul trecator.

Iarna inghet instantaneu. A murit de mult iar cafeaua  o inlocuieste.  

 Imi vreau veselia inapoi. Si pe mine.

E verde crud. E plasa care te inghite si soarele in care te oglindesti.Sunt eu,  ochiul prevazator