Eee..dragul meu prieten…suntem pe plaja….

Sa stii ca imi lipseste cafeaua de dimineata…radeam ca doi nebuni, imbaiati de mirosul care ne adulmeca simturile.  Plaja m-a maturat..sunt noua….m-am refacut. Am oase noi, lucioase,  as putea sa le prezint tuturor. Inca am nisip in sosete. Mi-e dor de  valul urias care  mai avea un pic si ne strivea de vii…si briza marii..si rasaritul..iti amintesti rasaritul?…evident..eram imbratisati si pentru prima data am vazut in bratele tale  cum zorii se crapa iar soarele se trezeste lenes din somn…da….are nevoie de un timp sa se refaca….plus ca nisipul ni se rasfrangea printre degete.

Tine-ma de mana..stii ca imi place sa te simt langa mine…

Te-ai curatat?…stiu…nu ai avut timp….chitara ti-a gadilat degetele toata noaptea.Mi-ai promis ieri ca imi vei canta. Chitara ta scoate sunete ciudate si ne iubeste. Acordurile se fac greu, dar la focul de tabara se preling.Mi-a spus ca sunteti prieteni.

Stii dragule, ne bronzam cu urme, eu incalzindu-ti pielea umeda, tu alintandu-mi buzele. Se fastacesc, si poti sa le simti.razele ne imbata cu bere. E amara.

Iti place?

Mie nu.

Ma alint si imi place. Cercul din jurul nostru e casa noastra. A mea si a ta. Si ne iubim in ea.  Imi promiti aer. Si te cred. Esti sincer si nu indraznesc sa te contrazic. Lumina nu mi-ar da voie oricum.

Ne vedem diseara la lumina lunii..eu cu geanta pe umar, tu cu chitara sub brat. De  data asta mergem in balonul de bumbac. Ne miscam in voie si pot sa zbor. Iar tu te fastacesti. Te iau de mana si plecam.

In larg